Fick ett sms från lagår´n i går kväll...

Vi ha tatt den andra til fångna vi har henes telifån vi vil ha cross je oss cros så få du tebaksna   ammanda å pimms vacktarna.
Helsnigar dåt å tåffs

........

Jag målade och såg meddelandet så sent att jag tänkte att även om Lill är tillfångatagen så har hon nog somnat nu. Inte värt att börja stöka med fritagningsförsök så här dags, tänkte jag.
I morse när jag kom till fåren hade de dock släppt henne. Troligtvis hade hon lyckats övertyga dem om att det var bäst för alla om hon fick åka med bilen till verkstaden som planerat, annars skulle hon ju aldrig kunna hämta kross åt dem.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej på er fåruppfödare!

Er blogg är så himla rolig. Måste bara säga det. Ibland skrattar jag högt när jag läser era inlägg! :-)

2010-01-14 @ 22:05:01
Postat av: Lill

Tack o bock! Roligt att du tycker det! Vi har väl den inställningen - att det mesta är värt att skrattas åt...



2010-01-15 @ 07:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0