Nya skinnen!

Bäst att passa på och visa upp dem innan de försvinner. Idag har vi nämligen sålt två till. Det underbara vita med en svart fläck på gick till mina grannar. (Jag kanske kan smyga mig in och gosa med det ibland.) Det kort-korthåriga grå med fina locken som suttit på Bandit såldes också till trevliga människor som Lill kände. Nog för att vi är petiga med fåren, men att man ska bry sig om var skinnen hamnar kanske är på gränsen...?

Här är de i all sin glans! För mer information om resp skinn, se Fik & Butiks webshop.

Underbart mjukt glansigt fårskinn i bruna nyanser. Ekologiskt uppfödning och skinnberedningen gjord i Flygsfors.
Oklippt, svart skinn från värmlandstacka.
Vitt långhårigt / oklippt skinn från Värmland. Supermjukt.
Festligt tecknat skinn från ekologiskt uppfött lamm.

Kommentarer
Postat av: Pernilla Corneliusson

Det sista var ju skitsnyggt, borde man ha på väggen. Vad tog ni för det?

2009-10-01 @ 02:59:25
Postat av: Lill

Hej Pernilla!



Du har god smak! Det är fabulöst snyggt och helt unikt!



1900:- tar vi för det.Du kan se alla priserna på Fik & Butiks webshop.



Bästa hälsningar!



Lill



P.S. Hur går det med ditt får?

2009-10-01 @ 06:37:40
Postat av: ewastina

jätte snygga tycker jag med

2009-10-09 @ 22:06:50
URL: http://ewastina.blogg.se/?tmp=16171357

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0