Valp charmar världen

Inget är sig likt mer.
Mitt Fik & Butik intogs av Lassie och Lill hamnar under bordet redan klockan tolv på dagen...

Strax efter denna bilden togs vällde det in folk men det bekom inte Lassie. Hon snappade snabbt att mycket folk= mycket smulor. Bra.

Mannen som inte gillar hundar har blivit kär...


Farbror Morris har fått en ny valp på halsen... i halsskinnet menar jag. ..som om det behövde dras ut mer.


En hittills väldigt lyckat valphämtning trots att vi kanske inte följt alla rekommendationer för hur man köper valp. Om detta kan vi berätta en annan gång. Men först måste jag berätta att bland det första som händer hemma hos mig är att hönsen smitit ut genom sitt rangliga nät och när Lassie får se dem sätter hon genast fart. Jag var med som back up eftersom det är stora höns vars tupp flugit på både barn och man. Hon lyckades skingra dem så fint så och fick beröm och blev uppfiskad på armen för säkerhets skull.

Men så hade hon ju redan tagit sig an får tidigare på dagen....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0